Minden vásárláskor számlát és 10.000 forint érték feletti termék esetén jótállási jegyet mellékelünk a vásárolt termékekhez. A jótállási jegy tartalmazza az átvett termékekre vonatkozó jótállás időtartalmát. Amennyiben mi nyomtatjuk és állítjuk ki a jótállási jegyet, akkor a termék garanciális ügyintézésével is hozzánk kell fordulni. Külső jótállási jegy alatt azt értjük, amikor a jótállási jegy egy márkaszerviz vagy hálózat elérhetőségét tartalmazza. Ez esetben az ott megtalálható elérhetőségeken keresztül lehet intézni a garanciális ügyeket.
Azoknak a termékeknek, amelyek „KIT”-ként lettek értékesítve - azaz több darab, akár hasonló vagy ugyanolyan egységből állnak, azonban a számlán egy tételként vannak feltüntetve - garanciális ügyintézése csak egyben, az összes, a „KIT”-ben eladott darabbal lehetséges, a „KIT” tehát nem bontható meg.
A jótállás részleteiről az
ÁSZF jótállás pontja alatt olvashatsz részletesen.