Merlinhardver

Garanciális feltételek

Nem működik megfelelően a megrendelt termék? Javasoljuk, hogy garanciális ügyfélszolgálatunk felkeresése előtt tekintsd meg a garanciális feltételeinkről szóló rövid összegzésünket.
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön a számlán jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla dátuma.

Használt termékek esetében a garancia 30 nap, ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön a számlán is jelöljük!

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet. Ennek idejére semmiféle ráhatásunk nincs!

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A termékeinkre a garanciajegyen feltüntetett ideig telephelyünkön vállalunk jótállást, mely csak a rendeltetésszerű használat során bekövetkezett meghibásodásokra vonatkozik. Minden új termékünkre annak gyártója által biztosított garanciális feltételeket adjuk.

A termék sorozatszáma vagy a garancia címkéjének megsérülése vagy eltávolítása esetén a jótállás érvényét veszti.

Amennyiben a termék azonosítója csak a csomagoláson található, kérjük azt megőrizni, mivel azonosító hiányában a garanciát nem áll módunkban érvényesíteni

A bruttó ezer forint alatti termékekre, tartozékokra és kellékekre NEM vállalunk garanciát.

Az alkatrészek cseréjével a garanciaidő nem hosszabbodik meg.


Nem minősül garanciális meghibásodásnak
  • Nem rendeltetésszerű használat. (Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat (túlhajtás), a termék specifikációjában megadott paramétereket meghaladó mechanikai és/vagy elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak megfelelő felhasználás).
  • Az alkalmazott szoftverek (operációs rendszerek, felhasználói és egyéb programok) futtatásából adódó, valamint vírusok és egyéb rosszindulatú programok okozta hibák.
  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túl-áram, elektrosztatikus -behatás)
  • A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés található
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház fizeti a cseretermék szállítási költségét. Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Minden általunk értékesített új termék esetében a gyártó garancia feltételei érvényesek.
Fontos!
A megrendeléséről készítet eredeti számla a csomagban található! Kérjük a csomagot átvételkor gondosan ellenőrizd le! Amennyiben a csomagon külsérelmi nyomok találhatóak, a futárral ezt jegyzőkönyvre vezettesd fel, mert ennek hiányában fizikai sérülésre nem áll módunkban reklamációt elfogadni!


A garanciális ügyintézés idejére sajnos nincs ráhatásunk, ez minden esetben a termék gyártójától / disztribútorától függ!