Barion Pixel Merlinhardver

Garanciális feltételek

Nem működik megfelelően a megrendelt termék? Javasoljuk, hogy ügyfélszolgálatunk felkeresése előtt tekintsd meg a garanciális feltételeinkről szóló rövid összegzésünket, illetve a részletes jogszabályi feltételekről az ÁSZF alatt informálódhatsz.
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott bruttó 10.000 forint értéket meghaladó új termékre minimum 1 év jótállás kötelező. A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás. 250.000 forint eladási ár felett 3 év a kötelező jótállás. A 10.000 forintot el nem érő fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség. A jótállási határidő a fogyasztási cikk vásárló részére történő átadásakor indul.

A garanciális problémával a cégünk felé eljuttatott terméket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító beszállítóinkhoz, akik intézkednek a termékek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A termékeinkre a jótállási jegyen feltüntetett ideig vállalunk jótállást, amely csak a rendeltetésszerű használat során bekövetkezett meghibásodásokra vonatkozik.


Nem minősül garanciális meghibásodásnak
  • A nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat (túlhajtás), a termék specifikációjában megadott paramétereket meghaladó mechanikai és/vagy elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak megfelelő felhasználás.
  • Az alkalmazott szoftverek (operációs rendszerek, felhasználói és egyéb programok) futtatásából adódó, valamint vírusok és egyéb rosszindulatú programok okozta hibák.
  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, elemi kár okozta meghibásodás (pl. villám, túl-áram, elektrosztatikus -behatás).
  • A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai sérülés található.
Fontos!
A portósan, utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át a webáruházunk, az minden esetben visszakerül a feladóhoz! A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy jótállási feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház fizeti a cseretermék szállítási kiköltségét. Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a vásárlóhoz való visszajuttatás szállítási költségét nincs módunkban megtéríteni.

A megrendeléséről készített eredeti számla a csomagban található! Kérjük, a csomagot átvételkor gondosan ellenőrizd le! Amennyiben a csomagon külsérelmi nyomok találhatóak, akkor ennek tényét a futárral vezettesd fel jegyzőkönyvre, mert ennek hiányában fizikai sérülésre nem áll módunkban reklamációt elfogadni!

A részletes jogszabályi feltételeket IDE kattintva, vagy az ÁSZF alatt találsz.